Broodmother

Agility
hero_agility

نوع اتک

Melee

اتک

45-51

سرعت حرکت

285

آرمور

2.0

درجه سختی

complexity 34

  Six eyes, eight legs and one burning desire


شش چشم، هشت پا و یک آرزوی سوزان

Broodmother، مادر بچه های عنکبوت سال ها در کوه آتشفشانی پیروتئوس زندگی کرد. او میلیون ها بچه عنکبوت را بزرگ کرد و آنها را به سطح زمین فرستاد تا غذای خود را پیدا کنند. (آموزش هیرو Broodmother) وزیر طمع‌کار تولوپتالس زیگورات در شیب آتشفشان خاموش خود اقامت‌نامه‌ای دارد که برای رسیدن به ثروتش باید از مسیرهایی که توسط عنکبوت‌های Broodmother اشغال شده‌اند عبور کند

. پس از میلیون‌ها سال، آراکنیای سیاه Broodmother در میان گروه‌های زورگیر و دزدان، شوالیه‌های شجاع و جوانان اشراف‌زاده قرار گرفت و محیط نا‌امنی برای بچه‌هایش به وجود آمد. او به ملاقات وزیر رفت و با اهمیتی که او برای مراسم تولد وزیر قائل نبود، با رشته‌های ابریشمی پوشیده شد و به فرزندانش هدیه داده شد.

اما عدم حضور فرمانده زیگورات سبب شد گروه جدیدی از متجاوزان به منطقه حمله کنند. دلخوری Broodmother باعث شد تا وعده بدهد که تمامی ماجراجویان را خلاص کند، حتی اگر برای این کار باید تمامی قهرمانان انسان را بکشد. هدفش ایجاد محیطی امن برای بچه‌های عنکبوتش است.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
INSATIABLE HUNGER
80

:مانای مصرفی

45/40/35/30

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

Broodmother با استفاده از این توانایی در هر اتک مقداری سلامتی به دست می آورد و دمیجی که وارد می کند مقداری افزایش می یابد. با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : زمان ماندگاری این توانایی هنگامی که فعال است افزایش می یابد و دمیجی که در هر ثانیه وارد می کند 4 % افزایش پیدا می کند.
broodmother_insatiable_hunger
SPIN WEB
40

:مانای مصرفی

0

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Broodmother با استفاده از این توانایی هر جای نقشه که بخواهد می تواند یک تور بسازد و در امتداد آن حرکت کند. وقتی که زیر این تور قرار دارد سرعت حرکت و سرعت اتک دادنش افزایش پیدا می کند و بازسازی سلامتش در مجاور آن نیز افزایش پیدا می کند. هر شارژ از تور ش هر 27 ثانیه آماده می شود که حداکثر آن 4 شارژ می باشد. تا زمانی که تور جدید تور موجود را لمس کند، تور ها هرگز منقضی نمی شوند و می توانند به صورت دستی از بین بروند. وقتی از حداکثر حد تورها فراتر رفت، قدیمی ترین تور ناپدید می شود. سرعت حرکت اضافی که تور میدهد متناسب با سلامتی آن یونیت است
broodmother_spin_web
Incapacitating Bite
...

:مانای مصرفی

...

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

زهر Broodmother نیروهای دشمن را فلج می‌کند و باعث می‌شود اتک های آنان کند شود و به نیروی آسیب‌دیده فرصتی بدهد تا حملات خود و آسیب‌های اضافی ناشی از حملات را از دست بدهد. (miss دادن اتک)
broodmother_incapacitating_bite
SPAWN SPIDERLINGS
100

:مانای مصرفی

9/8/7

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Broodmother در بدن دشمن خود تخم ریزی می کند و به او دمیج می زند. اگر دشمنی که تحت تاثیر آن است بمیرد تعدادی Spiderling متولد می شوند که می توانند توسط Broodmother کنترل شوند.
broodmother_spawn_spiderlings
SPINNER'S SNARE
100

:مانای مصرفی

0

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

این توانایی توسط آیتم Aghanim's Scepter اضافه می شود : Broodmother می تواند 5 تور نامرئی را در هر کجای نقشه که بخواهد ایجاد کند دشمنانی که این تور ها را لمس می کنند به تله ی Broodmother افتاده و گیر می افتند (Root) می شوند ، در نقاط تاریک نقشه هم که باشند توسط Broodmother دیده می شوند و به مرور زمان دمیج دریافت می کنند. این تور می تواند چند هیرو را همزمان به تله بی اندازد تا زمانی که تور نابود شود. اگر یک دشمن در تله گیر بی افتد متحدان Broodmother نیز می توانند در مینی مپ آن دشمن را مشاهده کنند.
broodmother_sticky_snare
وجه ها (Facets)
Broodmother right facet_
broodmother_insatiable_hunger
INSATIABLE HUNGER
توانایی Insatiable Hunger همچنین به Spiderlingsهای اطراف اعمال می‌شود.
Broodmother left facet_
کاهش بازسازی سلامتی دشمنان روی تارها. (در Funtaion دشمن اثر گذار نیست)
broodmother_spin_web
SPIN WEB
کاهش بازسازی سلامتی دشمنانی که روی تارهای متصل به شبکه تارهای Broodmother هستند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Spider's Milk
هر زمان که Broodmother یک یونیت را بکشد، خودش و تمام یونیت‌های تحت کنترلش در شعاع 600، یک باف دریافت می‌کنند که هر 0.5 ثانیه درصدی از جان یونیت کشته‌شده را به آن‌ها بازیابی می‌کند. مقدار بازیابی از کریپ‌ها 40٪ کاهش می‌یابد.
استعدادها (Talents)
کاهش 0.25+ ثانیه از زمان پایه حمله (BAT) در هنگام فعال بودن Insatiable Hunger

25

افزایش 30+ درصد به کندی و شانس خطای توانایی Incapacitating Bite
افزایش 12+ واحد به امتیاز حمله توانایی Incapacitating Bite

20

افزایش 35+ واحد به سرعت حمله
کاهش 5 ثانیه از زمان بازیابی Spin Web

15

افزایش 125+ واحد به سلامتی Spiderlings
0.5+ درصد از سلامتی Broodmother به عنوان بازیابی Spider's Milk

10

افزایش 2+ واحد به تعداد همزمان تارهای Spin Web
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Circlet of Nobility
Quelling Blade
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Circlet of Nobility
Observer Ward
اوایل بازی
Power Treads
Wraith Band
Wraith Band
Soul Ring
Magic wand
وسط بازی
Manta Style
Bloodthorn
Orchid Malevolence
Sange and Yasha
Black King Bar
Aghanim's Shard
Harpoon
آخر بازی
scythe of vyse
Abyssal Blade
Swift Blink
Daedalus
Eye of Skadi
بسته به موقعیت بازی
Arcane Boots
Orb of Corrosion_
Spirit Vessel
Lotus Orb
Disperser
Diffusal Blade
آموزش آیتم های dota 2
Vladmir's Offering
Pipe of Insight
بسته به موقعیت بازی
Aghanim's Scepter
Silver Edge
Guardian Greaves
Overwhelming Blink
Monkey King Bar
Desolator
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Broodmother Skillup Carry-Mid_
Midlane
Broodmother Skillup Carry-Mid_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

9 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به فارم کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.