Grimstroke

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

46-50

سرعت حرکت

290

آرمور

3.0

درجه سختی

complexity 34

  With the power of the Ancients in hand, the last remnants of my kind will learn, there’s nowhere left to hide


با در دست داشتن قدرت قدیمی ها، آخرین بازماندگان نوع من یاد خواهند گرفت، جایی برای پنهان شدن باقی نمانده است

Grimstroke که فردی خوش قیافه، ماهر، مکار و ظالم می باشد نیروهای فاسد و ترسناک خود را از طریق جوهر (آموزش هیرو Grimstroke) نامقدس از قلم مرموز خود آزاد می کند.او که در سنین جوانی وظیفه محافظت از مردمانش به او واگذار شد، راه به دست آوردن قدرت بیشتر برای او قربانی کردن تمامی افراد هم نژاد خود بود و او با کمال میل این امر را پذیرفت.

او که توسط جادویی که قرار بود از مردمانش محافظت کند او را دربرگرفت و هم نوعان او در حال حاضر به عنوان موجودات جوهری و برای همیشه وابسته به قلم او می باشد. جیغ های با عذاب و شکل ترسناک مردمانش در هر تصویر سیاهی که او با قلمش می سازد نمایان می شود .

مردمان آشکاور دور میدان معبد جمع شده بودند و منتظر دیدار با محافظ جدید خود بودند، مردی که روح خودشان را به روح او گره بزنند.اما آخرین حرکت قلم او برخلاف سنگ نوشته باستانی زده شد و پیوند محافظ جدید شکل گرفت. همه مردم حتی کسانی که در خانه هایشان بودند احساس کردند که یک چیز بسیار اشتباه شکل گرفت.


او دلیل را سریع فهمید.قطرات خوناب که قرار بود پتانسیل ظرف جوهر او را افزایش دهد در عوض باعث آلودگی آن شد و قدرت جادو گره زننده روح که او باید استفاده می کرد حالا خطر بلعیدن خود او را داشت.یک طلسم جوهری از سنگ نوشته به سمت قلم او حرکت کرد و خیلی زود دست او را در برگرفت و به سرعت گسترش یافت و زمانی که دهان و صورت او را دربرگرفت او حتی نمیتوانست فریاد بزند.


او در تمام زندگی خود محاسبه می کرد که چگونه قدرتی فراتر از قدرت محدودی که اساتید او به او نشان داده بودند بدست آورد و این کار با شکستن مراسم مقدسی که نیروی جوهر را تقویت می کرد صورت می گرفت. البته در حالی که منبع قدرت او را فراگرفت او میزان قدرتی که روح او به دست آورد را حس کرد که او حتی تصور این میزان را نداشت.بزرگترین دستاورد هنوز در انتظار او بود و او فقط باید در برابر آن دوام می آورد.


او از قدرت اتصال روح هم نوعانش استفاده کرد و جریان جوهر فاسد را به عقب راند.ناله عظیمی که زجر مردمانش بود در هوا پیچیده شد.برخی تعادلشان را از دست دادند. افراد ضعیف از پا در آمدند و بسیاری سعی در فرار کردن داشتند.حتی با اینکه او از نیروهای روحانی بیشتری از مردمانش استفاده می کرد برای متوقف کردن جریان جوهر کافی نبود.


فقط زمانی که نفس او در سینه حبس شد و تاریکی جریان جوهر تمامی وجود او را دربرگرفت او راه خروج خود را از آن پیدا کرد. نیروی روحانی که مردمان آشکاور-مردمان هم نوعش- برای محافظت از آنها به او دادند به دور شکل جریان یافت.
با آخرین موج توانش این دفعه او نیروی خود را با دقت بیشتری بکار گرفت و جریان جوهر را به قدرت اتصال روح خود با مردمانش هدایت کرد.


او احساس کرد که جریان جوهر به آرامی عقب نشست و او ناله های مردمانش که فساد روح آنها را در برگرفته بود را می شنید. وقتی که جریان جوهر بلاخره آرام گرفت نگاه او نسبت به جهان تغییر کرد.

مردمام آشکاور که او روزی آنها را می شناخت از بین رفته بودند و روح تمامی آنها تبدیل به سایه هایی ترسناک از گذشته خودشان شده بود.آنها دیگر به شکل گوشت و خون نبودند و تنها شکل جوهر به خود گرفتند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
STROKE OF FATE
100/110/120/130

:مانای مصرفی

11/9/7/5

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Grimstroke با قلموی خود مسیری از جوهر را ترسیم می کند و به دشمنان دمیج می زند و کند می کند.دمیج با هر دشمنی که جوهر برخورد می کند افزایش می یابد.
grimstroke_dark_artistry
PHANTOM'S EMBRACE
80/100/120/140

:مانای مصرفی

36/30/24/18

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک روح را احضار می کند که به سرعت به سمت هدف حرکت می کند و وقتی که به او می رسد به آن می چسبد. پس از قفل شدن ، روح دمیج می زند و دشمن را Silence می کند اگر روح در تمام مدت زمان چسبیدنش به دشمن زنده بماند ، به هدف دمیجی سنگین می زند و زمان آماده سازی اش ریست می شود و دوباره قابل استفاده کردن است. برای از بین بردن روح 3 اتک یک هیرو لازم است.
grimstroke_ink_creature
INK SWELL
120/130/140/150

:مانای مصرفی

27/24/21/18

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Grimstroke یکی از یاران متحدش را با جوهر پوشانده و سرعت حرکت آن را افزایش می دهد. دشمنان در محدوده آن در طول زمان با پیچک های جوهری دمیج می خورند. پس از 5 ثانیه، یا زمانی که به صورت دستی فعال می شود، به نسبت مدت زمانی که پیچک جوهر در نزدیکی هر هیرو قرار داشته است، به دشمنان اطرافش دمیج می زند و Stun می کند.
grimstroke_spirit_walk
INK SWELL
120/130/140/150

:مانای مصرفی

27/24/21/18

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Shard اضافه می شود : هنگام فعال شدن Ink Swell، واحد دوست را از اثرات منفی پاک می‌کند. باعث می‌شود که Ink Swell 40٪ آسیب بیشتری وارد کند و هدف را به میزان 40٪ از آسیبی که Ink Swell وارد می‌کند، درمان کند.
grimstroke_spirit_walk
SOULBIND
150/200/250

:مانای مصرفی

70/65/60

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

یکی از هیروهای دشمن را به نزدیک ترین یارش می دوزد، از هم نمی توانند دور شوند و هر جادویی که بر روی یکی از آنها استفاده شود بر روی دیگری نیز اعمال خواهد شد. اگر قبل از اینکه زمان تاثیر گذاری این توانایی به پایان برسد از روی یکی از اهداف برداشته شود بر روی نزدیک ترین هدف بعدی اعمال خواهد شد.
grimstroke_soul_chain
DARK PORTRAIT
200

:مانای مصرفی

35

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter این توانایی اضافه می شود : یک ایلوژن از هیروی دشمن می سازد. ایلوژن %95 مقاومت جادویی ، سرعت حرکت ، سرعت اتک و دمیج اتک اضافی دارد.
grimstroke_dark_portrait
وجه ها (Facets)
Grimstroke right facet_
grimstroke_dark_artistry
STROKE OF FATE
Stroke of Fate اکنون می‌تواند به صورت هدف‌گیری برداری استفاده شود تا مسیر حرکت جوهر تغییر داده شود.
Grimstroke left facet_
grimstroke_spirit_walk
INK SWELL
Ink Swell اکنون می‌تواند به طور دستی زودتر منفجر شود.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
grimstroke_ink_trail
Ink Trail
به حملات گریم‌استروک اثری اضافه می‌کند که باعث می‌شود قهرمانان دشمن به مدت ۴ ثانیه ردی از جوهر از خود به جا بگذارند.
استعدادها (Talents)
150+ واحد شعاع Ink Swell

25

70+ درصد سرعت و برد Stroke of Fate
80+ درصد دمیج Stroke of Fate

20

3+ واحد ضربه برای کشتن Phantom
25+ درصد دمیج جادویی Soulbind

15

12+ درصد سرعت حرکت Ink Swell
65+ واحد دمیج در هر نوبت Phantom's Embrace

10

4 ثانیه زمان بازنشانی Ink Swell
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

7 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به فارم کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.