Morphling

Agility
hero_agility

نوع اتک

Range

اتک

36-45

سرعت حرکت

285

آرمور

2.0

درجه سختی

complexity 3

  You only miss the water when the well runs dry


تا زمانی که چیزی را از دست ندهی، قدر آن را نمی‌دانی.

برای قرون تاریکی که ستاره دنباله دار در حال گردش بود.گلوله بزرگی از یخ که توسط خورشید (آموزش هیرو Morphling) در بند بود و تحت نیروی بی وقفه گرانش بود از میان تاریکی های دنیاها سر بیرون آورد و شروع به ماجراجویی نمود.

در شب جنگ باستانی ولوی،او از آسمان ها بر روی زمین سقوط کرد و تصویر نورانی در شب پدیدار کرد ، هر دو لشکر درگیر این امر را یک طالع نحس می دیدند.

گلوله یخی بخاطر گرمای زمین ذوب گشت و خود را در میان جنگ دید. Morphling به دنیا آمد. او که از شکل یخی خود خلاص شده بود به شکل یک نیروی قوی از اقیانوس ها در آمد.

او به طور غریضی وارد جنگ شد و به شکل اولین ژنرالی که دید درآمد سپس او را کشت.او در ادامه جنگ خود را به شکل هر کدام از جنگجویانی که می دید در می آورد و توانایی های آنها را در یک لحظه به دست می آورد.

او این کار را تا زمانی که تمامی سربازان کشته شدند انجام داد.Morphling تمامی نقش هایی که در آن جنگ وجود داشت را ایفا کرد. پایان آن جنگ تنها شروع ماجراجویی او است.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
WAVEFORM
115

:مانای مصرفی

21/18/15/12

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Morphiling در مایع حل می شود و به سمت جلو حرکت می کند و به دشمنانی که در مسیرش قرار دارند دمیج می زند. او در حین استفاده از این توانایی آسیب ناپذیر است.
morphling_waveform
ADAPTIVE STRIKE (AGILITY)
40/50/60/70

:مانای مصرفی

17/14/11/8

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

موجی از آب به سمت یک واحد دشمن پرتاب می‌شود که آسیب پایه به همراه آسیب اضافی معادل چابکی (Agility) Morphling ضربدر یک ضریب وارد می‌کند. اگر چابکی (Agility) Morphling به میزان 50 درصد بیشتر از قدرت (Strength) او باشد، حداکثر ضریب چابکی اعمال می‌شود. هدف همچنین بر اساس قدرت Morphling به عقب پرتاب می‌شود. اگر قدرت Morphling به میزان 50 درصد بیشتر از چابکی (Agility) او باشد، حداکثر فاصله پرتاب اعمال می‌شود.
morphling_adaptive_strike_agi
ATTRIBUTE SHIFT (AGILITY GAIN)
10 در ثانیه

:مانای مصرفی

....

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Morphiling شکل خود را تغییر می دهد ، با این توانایی از Strength اش می کاهد و به Agility اش می افزاید این فرایند برگشت پذیر است. مابقی Strength اش در ویژگی Shift تاثیر می گذارد و سرعت تغییر شکل را افزایش می دهد.
morphling_morph_agi
ATTRIBUTE SHIFT (AGILITY GAIN)
10 در ثانیه

:مانای مصرفی

....

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : مورف‌لینگ حتی در حالت گیجی (stunned) می‌تواند ویژگی‌هایش را تغییر دهد. همچنین هزینه مانا کاهش می‌یابد.
morphling_morph_agi
ATTRIBUTE SHIFT (STRENGTH GAIN)
10 در ثانیه

:مانای مصرفی

....

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Morphiling شکل خود را تغییر می دهد ، با این توانایی از Agility اش می کاهد و به Strength اش می افزاید این فرایند برگشت پذیر است. مابقی Strength اش در ویژگی Shift تاثیر می گذارد و سرعت تغییر شکل را افزایش می دهد.
morphling_morph_str
ATTRIBUTE SHIFT (STRENGTH GAIN)
10 در ثانیه

:مانای مصرفی

....

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : Morphling حتی در حالت گیجی (Stunned) می‌تواند ویژگی‌هایش را تغییر دهد. همچنین هزینه مانا کاهش می‌یابد.
morphling_morph_str
MORPH
50

:مانای مصرفی

140/100/60

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Morphiling فرم خود را برای مطابقت با دشمن تغییر می دهد توانایی های اولیه های آنها را به دست می آورد و می تواند از آنها استفاده کند. او می تواند در مدتی که این توانایی فعال است فرم خودش را تغییر دهد. (فرم خودش و هدفش ).
morphling_replicate
MORPH
50

:مانای مصرفی

140/100/60

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : یک Alt Cast را به Morphiling اضافه می کند. هنگامی که فعال می شود : یک ایلوژن بسیار قوی از هیروی دشمن مورد هدف ایجاد می شود که می تواند تمام توانایی های اصلی آن را ایجاد کند. اگر وقتی Morphiling بین حالت خودش و هدف جابجا می شود ، اگر ایلوژن زنده باشد ، او جای ایلوژن را می گیرد و آن را از بین می برد.
morphling_replicate
وجه ها (Facets)
Morph right facet_
ویژگی اصلی Morphling اکنون Strength است. Adaptive Strike بر اساس Strength او Stun می‌کند. Morphling به ازای هر 4 Agility به میزان 1 درصد تقویت جادویی (Spell Amp) دریافت می‌کند.
morphling_adaptive_strike_agi
ADAPTIVE STRIKE
توانایی Adaptive Strike بر اساس قدرت Morphling حریف را غافلگیر می‌کند.
Morph left facet_
ویژگی اصلی Morphling اکنون Agility است. Waveform به دشمنان در مسیر خود حمله می‌کند.
morphling_waveform
WEAVEFORM
Waveform به دشمنان در مسیر خود حمله می‌کند اما افکت‌های ضربه (On-Hit Effects) را اعمال نمی‌کند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Accumulation
Morphling به‌جای دریافت کامل پاداش رشد ویژگی‌ها افزایش سطح، 50% از پاداش رشد ویژگی‌ها را در هر نیم سطح دریافت می‌کند. علاوه بر این، پاداش های All Attributes که از طریق امتیازات مهارت در Talent Tree کسب می‌شوند، 3+ واحد اضافی به ویژگی اصلی Morphling اضافه می‌کنند.
استعدادها (Talents)
40 درصد کاهش زمان آماده‌سازی Waveform

25

35+ قدرت (Strength)
3 ثانیه کاهش زمان آماده سازی Adaptive Strike

20

20+ چابکی (Agility )
250+ واحد محدوده Waveform

15

75+ واحد محدوده حمله (Attack Range)
15+ درصد مقاومت در برابر جادو

10

12+ ثانیه مدت زمان ماندگاری Morph
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Iron Branch
Tango
Magic Stick
Circlet of Nobility
Iron Branch
اوایل بازی
Morbid Mask
Power Treads
Magic wand
وسط بازی
Black King Bar
Eye of Skadi
Manta Style
آخر بازی
Aghanim's Shard
Satanic
Daedalus
Butterfly
بسته به موقعیت بازی
Hurricane Pike
Linken's Sphere
Khanda
Monkey King Bar
Blink Dagger
Core
Manta Style
Morbid Mask
Power Treads
Daedalus
Black King Bar
Eye of Skadi
Butterfly
Aghanim's Shard
Satanic
آیتم های جنگل
Specialist's Array
Pig Pole
Occult Bracelet
Paladin Sword
Grove Bow
Iron Talon
Apex
Ninja Gear
Elven Tunic
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Morph Carry - Midlane_
Midlane
Morph Carry - Midlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

11 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به فارم کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.