Pugna

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

47-54

سرعت حرکت

330

آرمور

3.5

درجه سختی

complexity 2

  To master oblivion, you must become oblivion. Look into my eyes and you will see what I’m talking about


برای تسلط بر فراموشی، باید به فراموشی تبدیل شوید. به چشمان من نگاه کن، متوجه می شوی که در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

در قلمرویی که Pugna  در آنجا به دنیا آمد، نزدیک دریچه سواحل زیرین، یک لامایی وجود دارد که خود (آموزش هیرو Pugna) را صرف هنرهای نیستی کرده است،هنری که انرژی های زیرین را از اجسام بیرون می کشد.استاد بزرگ این معبد خود را سال های پیش به داخل نیستی فرستاد و آکادمی را بدون رهبر رها کرد.

پس از لحظه مرگ رهبر خود کاهنان معبد شروع به احیای دوباره رهبر مرده خود کردند و تمامی نشانه ها به روستاهای همسایه سرایت کردند.

بسیاری از روستاها در سایه معبد نابود شدند و پلازاها مملو از بچه های مرده بود. Pugna که آن زمان یک کودک 13 ماهه بود یکی از کاندیدها برای احیای رهبر آن مکتب بود و در روز موعود او به همراه دو بچه دیگر به معبد فرستاده شدند. لاماها بازمانده ای از جواهراتی که در اختیار رهبر سابقشان بود به آن کودکان دادند.

یکی از آنها آن را برداشت و بر روی سوراخ بینی خود قرار داد. دیگری تکه ای که به او دادند را یکجا بلعید ولی Pugna آن را برداشت و آن را توسط آتشی سبز نابود کرد و واند و آرملت را برداشت و گفت “مال من است”.

در اینجا لاماها او را بر روی شانه های خود قرار دادند و او را به تخت معبد نشاندند تا قبل از اینکه حس او تغییر مند. در طول 5 سال، چیزی به جز خاکستر از خود معبد باقی نماند و هیچ چیز نمی توانست Pugna را راضی نگه دارد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
NETHER BLAST
100/115/130/145

:مانای مصرفی

5

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک پالس انفجاری که به دشمنان و ساختمان ها دمیج می زند. به ساختمان ها نصف دمیج را وارد می کند.
pugna_nether_blast
DECREPIFY
80

:مانای مصرفی

16/13/10/7

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

جادویی قدرتمند که یک نیرو را کند می کند و نه اتک فیزیکی دریافت می کند و نه می تواند اتک بدهد. میزان بازسازی سلامتی متحدان را افزایش می دهد ، در حالی که دشمنان آسیب دیده به جای آن دمیج جادویی اضافی دریافت می کنند.
pugna_decrepify
NETHER WARD
80

:مانای مصرفی

40

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Pugna یک Nether Ward را در محل مورد نظر قرار می دهد. هر هیروی دشمنی که در نزدیکی این Ward از توانایی های جادویی اش استفاده کند مورد حمله این Ward قرار می گیرد و دمیج دریافت می کند. میزان دمیج وارده در مانای استفاده شده برای هر جادو ضرب می شود.
pugna_nether_ward
NETHER WARD
80

:مانای مصرفی

40

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : برد استفاده از این توانایی افزایش می‌یابد.
pugna_nether_ward
LIFE DRAIN
100/150/200

:مانای مصرفی

7

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

زمانی که بر روی دشمن اجرا می‌شود، Pugna سلامت واحد دشمن هدف را می‌مکد تا خود را ترمیم کند و دید بر روی هدف ایجاد می‌کند. زمانی که بر روی یک هم‌تیمی اجرا می‌شود، Pugna سلامت خود را به هم‌تیمی‌اش منتقل می‌کند.
pugna_life_drain
LIFE DRAIN
100/150/200

:مانای مصرفی

7

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : دریفت زندگی می‌تواند روی Nether Ward شما هدف‌گیری شود و باعث شود که دریفت زندگی به تمام هیروهای دشمن در شعاع 700 واحد از Nether Ward با 75 درصد از مقدار نرمال خود بازتاب یابد. این اثر در صورت نابود شدن Nether Ward قطع می‌شود.
pugna_life_drain
LIFE DRAIN
100/150/200

:مانای مصرفی

7

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود :زمان آماده‌سازی به میزان 50 ثانیه کاهش می‌یابد. هنگام هدف قرار دادن یک هیروی دشمن، Pugna آسیب جادویی خروجی آنان را به ازای هر ثانیه 8٪ کاهش می‌دهد (تا حداکثر 75٪) و در عین حال آسیب جادویی خودش را تا حداکثر 100٪ افزایش می‌دهد. هنگامی که از طریق Nether Ward با استفاده از Shard تخلیه انجام می‌شود، نرخ افزایش/کاهش به 4٪ تغییر می‌یابد. این اثر دیباف به مدت 8 ثانیه باقی می‌ماند..
pugna_life_drain
وجه ها (Facets)
Pugna right facet_
برای هر برجی که نابود می‌شود، Pugna به میزان 1.25% افزایش قدرت جادویی دریافت می‌کند.
Pugna left facet_
pugna_nether_ward
NETHER WARD
"Nether Ward با توجه به میزان آسیبی که وارد می‌شود، مانا و سلامتی Pugna را بازیابی می‌کند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Oblivion Savant
Pugna می‌تواند در حین کانال کردن (channeling) توانایی‌ها را استفاده کرده و از آیتم‌ها بهره ببرد.
استعدادها (Talents)
180+ واحد آسیب Nether Blast

25

1.9+ واحد آسیب Nether Ward برای هر واحد مانا
20+ درصد میزان بهبود Life Drain

20

1.5+ ثانیه مدت زمان ماندگاری Decrepify
30+ درصد سرعت حرکت Decrepify برای متحدین

15

350+ سلامت
1 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Nether Blast

10

2+ سلامت برای Nether Ward (تعداد حمله برای نابودی آن 2 واحد افزایش می یابد)
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Faerie Fires
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Iron Branch
Observer Ward
اوایل بازی
Null Talisman
Boots of Speed
Bottle
Infused Raindrops
Ring of Basilius
Magic wand
وسط بازی
Kaya and Sange
Aether Lens
Arcane Boots
Dagon
آخر بازی
octarine core
Wind Waker
Blink Dagger
Aghanim's Scepter
بسته به موقعیت بازی
Force Staff
Eul's Scepter of Divinity
Glimmer Cape
Lotus Orb
Ethereal Blade
Ghost Scepter
scythe of vyse
Aeon Disk
Black King Bar
آیتم های جنگل
Eye of the Vizier
Arcane Ring
Safety Bubble
Ceremonial Robe
Psychic Headband
Whisper of the Dread
Seer Stone
Ogre Seal Totem
Timeless Relic
اسکیل آپ (Skillup)
Midlane
Punga Midlane - Support_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

6 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به فارم کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.