Queen of Pain

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

51-57

سرعت حرکت

290

آرمور

3.7

درجه سختی

complexity 2

  In time, I will come for all of them. In time, I will be queen of all that is above and below


به مرور زمان برای همه آنها خواهم آمد. با گذشت زمان، من ملکه تمام آنچه در بالا و پایین است خواهم بود

پادشاه الزه حسی والایی برای لمس درد داشت، درد ممنوعه. برای یک چهره سیاسی برجسته این نیاز نادانی (آموزش هیرو Queen of Pain) محسوب می شد اما برای او برای ایجاد حس رضایت برای این تشنگی او حتی می توانست تخت پادشاهی خود را فدا کند.

بنابراین او به داخل سیاه چال های قصر خود که پر از شیطان شناسان بود رفت و به آنها قول داد که هر کس بتواند ساکباس عذاب دهنده شخصی او را فراخوانی کند او را آزاد می کند.شیطانی که فراخوانی شد خود را آکاشا می نامید و استاد عذاب دادن بود و پادشاه او را ملکه مخفی خود کرد و تمام وقت آزاد خود را صرف عذاب کشیدن به وسیله دستان او می کرد.

به تدریج تمام قدرت خود را فدای عذاب کشیدن توسط آکاشا کرد.ملکه عذاب او را تا لبه مرگ می برد ولی معامله آنها اجازه کشات به او نمی داد.در هنگام آشوب پادشاه خود را به سمت پنچره برد و خود را به سمت پایین پرتاب کرد و در لحظه مرگ آکاشا را از بند معامله بینشان آزاد کرد.او آزاد است که عذاب دادن مختص خود را به همگان ارائه کند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
SHADOW STRIKE
100/110/120/130

:مانای مصرفی

13/10/7/4

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک خنجر مسموم را پرتاب می کند که دمیج اولیه زیادی وارد می کند و سپس در طول زمان نیز دمیج وارد می کند. سرعت حرکت نیروی مسموم شده را برای چند ثانیه کاهش می دهد. هر چند ثانیه مقداری دمیج به طور ثابت به هدف وارد می شود. Queen of Pain از درد وارد شده لذت می برد و هر بار که دشمن دمیج می خورد ، به او مقداری سلامتی می دهد. کریپ ها فقط نیمی از آسیب وارد شده را به صورت سلامتی به Qop باز می گردانند.
queenofpain_shadow_strike
SHADOW STRIKE
100/110/120/130

:مانای مصرفی

13/10/7/4

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : توانایی Shadow Strike به یک توانایی AoE با شعاع 375 تبدیل می‌شود. زمانی که Shadow Strike تمام شود یا دوباره به یک هیروی دشمن اعمال شود، هدف یک فریاد درد (Scream of Pain) تولید می‌کند که به تمامی دشمنان نزدیک آسیب می‌زند.
queenofpain_shadow_strike
BLINK
65

:مانای مصرفی

12/10/8/6

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

یک تلپورت در فواصل کوتاه است که به Queen of Pain اجازه می دهد تا در داخل و خارج از جنگ ها به سرعت جابجا شود.
queenofpain_blink
BLINK
65

:مانای مصرفی

12/10/8/6

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : هنگامی که QOP از این توانایی استفاده می کند ، در هر دو نقطه شروع و پایان تلپورتش یک Sonic Wave منشتر می کند که در یک منطقه معین به دشمنان حاضر در آن منطقه دمیج وارد می کند و آن ها را برای چند لحظه Silence می کند.
queenofpain_blink
SCREAM OF PAIN
120

:مانای مصرفی

7.5/7/6.5/6

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Queen of Pain یک فریاد نافذ را در اطراف خود منتشر می کند و به دشمنان نزدیکش دمیج می زند.
queenofpain_scream_of_pain
SONIC WAVE
250/400/550

:مانای مصرفی

110/95/80

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

موج عظیمی از صدا را در مقابل Queen of Pain ایجاد می کند و در پی آن به تمام نیروهای دشمن دمیج زیادی وارد می کند و آنها را به عقب می راند.
queenofpain_sonic_wave
وجه ها (Facets)
Queen of Pain right facet_
Queen of Pain دارای تقویت جادویی اضافی است، اما درصدی از آسیب جادویی او به خودش بازتاب می‌شود.
Queen of Pain left facet_
fac
SUCCUBUS
Queen of Pain آسیب‌های جادویی را به دشمنان بازتاب می‌دهد.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
SUCCUBUS
تمام منابع Spell Lifesteal بر آسیب Pure نیز اعمال می‌شوند. او Spell Lifesteal دریافت می‌کند که با نزدیکی به دشمنانش افزایش می‌یابد. Lifesteal در حداکثر خود زمانی است که دشمن در فاصله 300 واحد یا نزدیک‌تر به او باشد و در حداقل خود زمانی است که دشمن در فاصله 800 واحد یا دورتر از او قرار داشته باشد.
استعدادها (Talents)
2 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Blink

25

250+ واحد آسیب Sonic Wave
100+ واحد آسیب Scream of Pain

20

45 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Sonic Wave
1 ثانیه کاهش فاصله زمانی آسیب Shadow Strike

15

30+ واحد آسیب
35+ واحد سرعت حمله علیه واحدهای تحت تأثیر Shadow Strike

10

7+ واحد قدرت (Strength)
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Circlet of Nobility
Tango
Mantle of Intellegence
Faerie Fires
Iron Branch
اوایل بازی
Power Treads
Magic wand
Null Talisman
Dagon
وسط بازی
Black King Bar
Aghanim's Shard
Kaya
Kaya & Sange
Aghanim's Scepter
آخر بازی
Shiva's Guard
octarine core
Aether Lens
scythe of vyse
بسته به موقعیت بازی
Linken's Sphere
Witch Blade
Spirit Vessel
Bloodthorn
Refresher Orb
Parasma
Orchid Malevolence
Mjollnir
اسکیل آپ (Skillup)
Midlane
Queen of Pain Offlane - Midlane_
offlane
Queen of Pain Offlane - Midlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

6 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به فارم کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.