Razor

Agility
hero_agility

نوع اتک

Range

اتک

47-49

سرعت حرکت

280

آرمور

4.0

درجه سختی

complexity 2(1)

  I bring my lightning whip not to punish souls, but only to hasten them toward the inevitable exit


من تازیانه رعد و برق خود را می آورم نه برای مجازات روح ها، بلکه فقط آنها را به سوی خروجی اجتناب ناپذیر شتاب می دهم

در میان قدرت های نمادین موجود در آندراسکیپ( دنیای مردگان) razor پیشگام آذرخش ترسناک ترین قدرت محسوب می شود. (آموزش هیرو Razor) با شلاق آذرخش مانند خود در میان مسیرهای تنگ و باریک در حال گشت زنی می باشد.راه هایی که روح مردگان بر اساس هوش ذاتی،زیرکی و مقاومت خود در آنجا به صف می باشند.

او که در بالای مسیر در حال حرکت است به ارواح سرگردان توجه می کند و نیروی الکتریکی قوی را به منظور تنبیه و تسریع حرکت ارواح به داخل پایان مسیر یعنی گودال های تاریک به آن ارواح وارد می کند.razor بدنه ابدی قدرت برتر و قدرت صریح می باشد.اما او دارای جو خداگونه ای است که به او رضایت درونی در انجام کار خود می دهد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
PLASMA FIELD
125

:مانای مصرفی

13/12/11/10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

موجی از پلاسمای پرانرژی را آزاد می‌کند که با انبساط ، قدرتش افزایش می یابد، اما در انقباض، دشمن را کند می کند و به آن دمیج وارد می کند، دمیج و کند شدن با فاصله گرفتن از Razor افزایش می یابد. میدان پلاسما دو بار به هر نیرو برخورد می کند،هر بار در یک جهت.
razor_plasma_field
STATIC LINK
65

:مانای مصرفی

50/40/30/20

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

یک لینک شارژ شده بین Razor و یک هیروی دشمن ایجاد می‌کند که آسیب هدف را می‌دزد و به Razor منتقل می‌کند. همچنین اجازه می‌دهد که Razor در حالی که لینک فعال است، حرکت کرده و حمله کند.
razor_static_link
STATIC LINK
65

:مانای مصرفی

50/40/30/20

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : برد اجرایافزایش می‌یابد. زمانی که لینک فعال است، هدف Razor به میزان 1 برابر مقدار آسیب دزدیده‌شده، کند می‌شود.
razor_static_link
STORM SURGE
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

به صورت Passive سرعت حرکت Razor را افزایش می دهد. زمانی که مورد اتک قرار می‌گیرید و همیشه زمانی که با یک جادو ( spell) هدف قرار می‌گیرد، این شانس وجود دارد که با رعد و برق دوشاخه‌ای به نیروی مهاجم ضربه بزند، با اولویت دادن به نوع نیروی اتک دهنده، دمیج وارد کرده و سرعتش را کاهش می دهد.
razor_unstable_current
EYE OF THE STORM
100/150/200

:مانای مصرفی

80/70/60

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

یک طوفان رعد و برق قدرتمند به نیروهای دشمن که کمترین سلامتی را دارند ضربه می زند، دمیج وارد می کند و آرمور آنها را کاهش می دهد.
razor_eye_of_the_storm
EYE OF THE STORM
100/150/200

:مانای مصرفی

80/70/60

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : باعث می شود Eye of the Storm به جای یک نیروی دشمن به تعداد مختلفی از دشمنان برخورد کند و به ساختمان ها نیز آسیب می رساند.
razor_eye_of_the_storm
وجه ها (Facets)
Razor right facet_
برای هر 20 واحد آسیب حمله، Razor به میزان 1+ درصد افزایش تقویت توانایی‌های جادویی (Spell Amplification) کسب می‌کند.
Razor left facet_
با فعال بودن Storm Surge، صاعقه بیشتر اصابت می‌کند و به تمامی واحدهای موجود در محدوده تاثیر Eye of the Storm برخورد می‌کند.
razor_unstable_current
STORM SURGE
هنگامی که Eye of the Storm فعال است، احتمال برخورد 2 برابر بیشتر می‌شود، زمان بازیابی ضربه به اندازه 2.5 ثانیه کاهش می‌یابد، و صاعقه به تمام دشمنان در محدوده اثر Eye of the Storm برخورد می‌کند. این اثر به یک دشمن به طور مکرر از یک حالت اعمال نمی‌شود.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Unstable Current
به طور غیرفعال سرعت حرکت Razor را به ازای هر سطح هیرو ۱٪ افزایش می‌دهد.
استعدادها (Talents)
یک Plasma Field دوم ایجاد می‌کند که با تأخیر 0.8 ثانیه فعال می‌شود

25

Static Link سرعت حمله دشمن را نیز سرقت می‌کند
25+ درصد کاهش سرعت و آسیب Storm Surge

20

0.1 ثانیه کاهش فاصله زمانی ضربه Eye of the Storm
5+ واحد سرقت آسیب توسط Static Link

15

12+ واحد قدرت (Strength)
مدت زمان کندی Plasma Field به میزان 0.75 ثانیه افزایش می‌یابد.

10

10+ درصد دزدیدن جان از طریق جادوها (Spell Lifesteal)
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Circlet of Nobility
Faerie Fires
Tango
Iron Branch
Iron Branch
اوایل بازی
Falcon Blade
Power Treads
Wraith Band
Wind Lace
Magic wand
وسط بازی
Rod of Atos
Manta Style
Maelstrom
Aghanim's Shard
Black King Bar
Gleipnir
آخر بازی
Refresher Orb
Butterfly
Satanic
Assault Cuirass
بسته به موقعیت بازی
Hurricane Pike
Eternal Shroud
Mage Slayer
Aghanim's Scepter
Sange and Yasha
Blink Dagger
Eye of Skadi 1
Mjollnir
Monkey King Bar
آیتم های جنگل
Specialist's Array
Royal Jelly
Duelist Gloves
Paladin Sword
Elven Tunic
Grove Bow
Apex
Aviana's Feather
Mind Breaker_
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Midlane
Razor Carry- Offlane - Midlane_
Razor Carry- Offlane - Midlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

9 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به فارم کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.