Void Spirit

Universal
hero_universal

نوع اتک

Range

اتک

67-71

سرعت حرکت

290

آرمور

2.2

درجه سختی

complexity 34

  The entirety of your life passes in the blink of my eye


تمام زندگی تو در یک چشم به هم زدن من می گذرد

مسیر این درگیری ها از سال های قبل مشخص شده بودهیچ یک از ارواح باستانی هرگز نتوانستند (آموزش هیرو Void Spirit) که ذهن و تدبیر قدیمی ترین روح باستانی یعنی اینای ملقب به روح نیستی را درک کنند.

او که آگاه به اسراری است که می تواند ذهن موجودات فانی را درهم بشکند،روح نیستی عملکرد این جهان را از دیدگاه بهتری زیر نظر داشت و با دقت خدمتکارانش را برای هدفی که داشت انتخاب کرد.

هدف او این بود که از معبد پنهان خود پا به دنیای ماده بگذارد وقتی به این نتیجه رسید که می تواند خود به تنهایی دنیای واقعیت را به مسیر مناسبی هدایت کند.اینای با نگاه وسیعی که نسبت به موجودیت جهان دارد، تمرکز خود را در نقطه ای از زمان قرار داد که قادر نبود فرای آن نقطه را ببیند چرا که پایه و اساس چندین دنیا در این نقطه باهم برخورد داشتند.

بنابراین او خودش پا به این دنیا گذاشت تا نبرد پیشینیان را حل و فصل کند و متحدین خود را برای چیزی که از نظر او نبردی بزرگ تر بعد از این نبرد هست آماده کند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
AETHER REMNANT
75/80/85/90

:مانای مصرفی

17/15/13/11

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Void Spirit یک REMNANT را به محل مورد نظر ارسال می کند. REMNANT می ایستد و مراقب منطقه است،به جهت رو به روی خود. هنگامی که یک نیرو از جلوی آن عبور کند، REMNANT آن را به داخل می کشد و به آن دمیج می زند.
void_spirit_aether_remnant
AETHER REMNANT
75/80/85/90

:مانای مصرفی

17/15/13/11

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : برد دید Remnant را افزایش می دهد و فقط هیروهای دشمن را می کشد. نیروهای دیگر هر 1 ثانیه که در مسیر باقی مانده اند 30 درصد دمیج دریافت می کنند، اما باقیمانده از بین نمی رود. زمان آماده سازی را کاهش می دهد.
void_spirit_aether_remnant
DISSIMILATE
120

:مانای مصرفی

20/17/14/11

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Void Spirit به طور موقت در Aether محو می شود و تعدادی پورتال ایجاد می کند که از طریق آنها می تواند خود را دوباره بازگرداند. او با خروج از یک پورتال به تمام دشمنان حاضر در آن ناحیه دمیج وارد می کند.
void_spirit_dissimilate
RESONANT PULSE
115/120/125/130

:مانای مصرفی

18

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Void Spirit خود را در یک سپر محافظ می‌پیچد که آسیب فیزیکی را جذب کرده و کاهش می دهد و یک پالس مخرب را در اطراف او منتشر می‌کند. سپر به ازای هر هیروی دشمنی که به آن برخورد می کند ، جذب آسیب بیشتری را به دست می آورد.
void_spirit_resonant_pulse
RESONANT PULSE
115/120/125/130

:مانای مصرفی

18

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : باعث می شود که Resonant Pulse دشمن را Silence کند و یک شارژ اضافی نیز دریافت کند.
void_spirit_resonant_pulse
ASTRAL STEP
90

:مانای مصرفی

....

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Void Spirit شکافی را ایجاد می کند تا در مکان هدف ظاهر شود و به تمام دشمنان در طول مسیر اتک کند. این اتک یک علامت خالی ایجاد می کند که برای چند ثانیه دشمن را کند می کند و سپس منفجر می شود.
void_spirit_astral_step
وجه ها (Facets)
Void Spirit right facet_
void_spirit_resonant_pulse
RESONANT PULSE
Resonant Pulse یک مانع بزرگتر برای تمام انواع آسیب‌ها به جای یک مانع فیزیکی ایجاد می‌کند.
Void Spirit left facet_
هنگامی که از Dissimilate خارج می‌شود، Aether Remnants در سه پورتال دورترین از Void Spirit ایجاد می‌شوند.
void_spirit_aether_remnant
AETHER REMNANT
void_spirit_dissimilate
DISSIMILATE
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Intrinsic Edge
Void Spirit از ۲۵٪ پاداش ثانویه ( secondary bonuses) بیشتر از تمام ویژگی (Stat) های خود دریافت می‌کند.
استعدادها (Talents)
140 درصد Astral Step ضربه‌ی کریتیکال (Critical Strike)

25

Dissimilate دشمنان را برای 2 ثانیه گیر می اندازد (Roots)
افزودن حلقه بیرونی به Dissimilate

20

4 ثانیه کاهش زمان بازیابی شارژ Astral Step
Remnant دید واقعی (True Sight) به شعاع 475 واحد فراهم می‌کند

15

70+ واحد افزایش آسیب Resonant Pulse
1.75+ واحد بازیابی مانا در ثانیه

10

50+ واحد افزایش آسیب Aether Remnant
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Circlet of Nobility
Tango
Observer Ward
Iron Branch
Iron Branch
اول بازی
Bracer
Magic wand
Bottle
Yasha
Power Treads
وسط بازی
Aghanim's Scepter
Manta Style
آخر بازی
Eye of Skadi 1
Daedalus
Black King Bar
Satanic
بسته به موقعیت بازی
Linken's Sphere
Orchid Malevolence
Mage Slayer
scythe of vyse
octarine core
Aghanim's Shard
Eul's Scepter of Divinity
Silver Edge
Bloodthorn
آیتم های جنگل
Pupil's Gift
Pig Pole
Arcane Ring
Enchanted Quiver
Paladin Sword
Orb of Destruction
Stygian Desolator
Apex
Mind Breaker_
اسکیل آپ (Skillup)
Midlane
Void Spirit Offlane_
offlane
Void Spirit Offlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

12 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به فارم کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.