Anti Mage

Agility
hero_agility

نوع اتک

MELEE

اتک

53-57

سرعت حرکت

310

آرمور

5.0

درجه سختی

complexity 2(1)
 

 The magic ends here
کار جادو اینجا تمومه


کاهنان معبد تورستاکوری شاهد از بین رفتن امپراطوری ها یکی پس از دیگری در قسمت پایینی کوهی که معبد در آن قرار داشت بودند. (آموزش هیرو Anti Mage) راهبان و واقع بینان در منزل هایی که در کوه ها داشتند به دور از جنگ های این دنیا، درتفکری عمیق زندگی می کردند و از هیچ خدا یا عنصری از جادو باخبر نبودند .

سپس لشکر خدای مرگ به آنها حمله کرد مبارزانی با وظیفه شوم که شامل جایگزین کردن تمامی پرستش خدایان محلی و پرستش خدای مرده آنها بود.از منظره ای که چیزی به جز خون و مبارزه برای هزاران سال نبود، آنها روح و بدن تعداد بیشماری از لشکرها را جمع آوری کردند و به معبد تورستاکوری حمله کردند.

معبد حدود دو هفته در برابر حملات مقاومت کرد و در این میان تعدادی از کاهنان از مدیتیشن بیدار شدند که بر این باور بودند که این متجاوزان چیزی به جز رویای شیطانی که برای پرت کردن حواس آنها نیست.

تمامی آنها بر روی پتوهای ابریشمی که بر روی آن خوابیده بودند کشته شدند. فقط یک کاهن جوان جان سالم بدر برد.یک زائر که به عنوان دستیار کشیش در آنجا مشغول بود و برای به دست آوردن علم و معرفت به آنجا سفر کرده بود.اما با این حال خود را وقف آن معبد کرده بود. (آموزش هیرو Anti Mage) او شاهد این بود که کاهنانی که فقط چای و غذا برای بقیه میاوردند اولین کسانی بودند که کشته شدند و بعد از کشته شدن دوباره زنده شدند و به لشکر خدای مرگ پیوستند.

با تعداد کمی از کتیبه های باقی مانده از مکتب توستاکوری او به زمین های پایین کوه فرار کرد و قسم خورد که جادوگران وابسته به خدای مرگ را نه تنها آنها بلکه تمامی جادوهای دنیا را نابود کند.

اگر Anti-Mage این فرصت را داشته باشد که تمام قدرت خود را جمع کند، تعداد کمی می توانند حملات او را متوقف کنند. تخلیه مانا از دشمنان با هر ضربه یا انتقال از راه دور برای فرار از کمین، به گوشه کشیدن او چالشی برای هر دشمنی است.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
MANA BREAK
........

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

در هر حمله، مانای حریف را می سوزاند و به میزان درصدی از مانا سوخته آسیب وارد می کند.
antimage_mana_break
Blink
45

:مانای مصرفی

13.5/11.0/8.5/6.0

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

تله‌پورت با فاصله کوتاه که به Anti-Mage اجازه می‌دهد در نقشه سریع تر جابجا شود و در بعضی موارد از دست دشمن فرار کند. با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : پس از استفاده از Blink، Mana Break بعدی شما در 5 ثانیه حداکثر 20% مانا را می سوزاند و از بازسازی یا به دست آوردن مانا هدف برای مدت کوتاهی جلوگیری می کند. این ابطال غیر قابل Dispel شدن است. زمان آماده سازی Blink یک ثانیه کاهش می یابد.
antimage_blink
COUNTERSPELL
45

:مانای مصرفی

15.0/11.0/7.0/3.0

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

به‌صورت منفعل (Passive) مقاومت در برابر جادو (Magic Resistance) اعطا می‌کند. توانایی Counterspell را می‌توان فعال کرد تا یک پوسته ضد جادو در اطراف Anti-Mage ایجاد کند که هر طلسم هدف‌دار را مسدود کرده و به فرستنده بازمی‌گرداند.
antimage_counterspell
MANA VOID
100/150/200

:مانای مصرفی

70

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

به ازای هر نقطه از مانا که توسط دشمن از دست می‌رود، به آن و دشمنان اطراف آسیب وارد می‌شود. هدف اصلی نیز Mini Stun می شود.
antimage_mana_void
COUNTERSPELL ALLY
45

:مانای مصرفی

3

:زمان آماده سازی

.....

: نوع دمیج

با خردین آیتم Aghanim's Shard این طلسم اضافه می شود: Counterspell Ally را می‌توان فعال کرد تا یک پوسته ضد جادو در اطراف یک هیروی هم‌تیمی ایجاد کند که هر طلسم هدف‌دار را مسدود کرده و به فرستنده بازمی‌گرداند. هر زمان که یک طلسم توسط Counterspell یا Counterspell Ally مسدود شود، یک تصویر (Illusion) از Anti-Mage در کنار دشمن ظاهر می‌شود.
antimage_counterspell_ally
وجه ها (Facets)
Right Anti Mage
زمانی که دشمنان Anti Mage مانای کمی دارند، دمیج بیشتری می زند.
antimage_mana_void
Mana Void
اگر دشمنی در فاصله 2500 کمتر از 60 درصد مانا داشته باشد دمیج اضافی دریافت می کند. دشمن هر چه بیشتر مانا از دست بدهد Anti Mage دمیج بیشتری دریافت می کند تا 15 درصد مانا که Anti Mage می تواند آن دشمن را در تاریکی نیز ببیند. ( مانند هیروی Blood seeker که اگر سلامتی دشمن کمتر از میزانی باشد می تواند آن را در هر جای نقشه مشاهده کند )
Left Anti Mage
طلسم‌هایی که توسط Counterspell یا Counterspell Ally مسدود می‌شوند، بلافاصله درصدی از مانای مصرفی دشمن را می‌سوزانند و بر اساس مقدار مانای سوخته‌شده به دشمن آسیب وارد می‌کنند.
antimage_counterspell
COUNTERSPELL
Counterspell درصدی از مانای مصرفی طلسم خنثی‌شده را از فرستنده می‌سوزاند و بر اساس درصدیاز مانای سوخته‌شده به دشمن آسیب وارد می‌کند. این آسیب برای هر طلسم بازتاب‌شده تا حداکثر دمیج از مانای سوزانده شده محدود می‌شود.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Persecutor
بر اساس میزان کمبود مانا، سرعت حرکت دشمنان را کاهش می دهد. حداقل آهسته کردن در 50% مانا، حداکثر کندی در 0% مانا. اگر دشمن بالای 50% مانا داشته باشد، هیچ تاثیری ندارد.
استعدادها (Talents)
افزایش برد Blink به میزان 200+ واحد

25

کاهش زمان آماده سازی Mana Void به مدت 50- ثانیه
افزایش ضریب دمیج Mana Void به میزان 0.2+ واحد

20

افزایش زمان Stun کردن با Mana Void به مدت 0.7+ ثانیه
افزایش سوزاندن مانای دشمن با Mana Burn به میزان 1+ درصد

15

افزایش میزان دمیج از سوزاندن مانای دشمن 15+ درصد
بازسازی سلامتی (HP Regen) 3+ واحد

10

افزایش شعاع Mana Void به میزان 150+ واحد
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Iron Branch
Tango
Circlet of Nobility
Slippers of Agility
Quelling Blade
اوایل بازی
Power Treads
Magic wand
Wraith Band
Cornucopia
وسط بازی
Eye of Skadi
Manta Style
Battle Fury
آخر بازی
Aghanim's Scepter
Abyssal Blade
Butterfly
بسته به موقعیت بازی
Monkey King Bar
Black King Bar
Heart of Tarrasque
Nullifier
Aghanim's Shard
Linken's Sphere
Disperser
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Anti Mage Carry_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

32 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به فارم کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.