Gyrocopter 

Agility
hero_agility

نوع اتک

Range

اتک

43-49

سرعت حرکت

320

آرمور

6.2

درجه سختی

complexity 2(1)

  I belong in the sky, and you belong in the ground


من به آسمان تعلق دارم و تو به زمین

پس از سالها خدمت در جنگ ها، کشمکش ها، شورش ها و انقلاب ها، (آموزش هیرو Gyrocopter) افسران ارشد بر این باور بودند مه اورل به اندازه کافی خدمت کرد.اما علاوه بر مدال های زیاد و حقوق بازنشستگی قابل توجه، مهندس بازنشسته چیزی بسیار جالب تر از خود به جای گذاشت: یک طرح ناقص و فراموش شده برای یک Gyrocopter، اولین وسیله با قابلیت پرواز بدون استفاده از جادو.

او که با گمنامی به مجموع جزایر استوایی خاکستر با مقداری پول و زمان درحال گذراندن بازنشستگی خود بود شروع به ساخت آن وسیله کرد .با گذر زمان و اینکه نمونه های اولیه همواره با شکست روبه رو می شدنداو به این فکر کرد که آیا واقعا پرواز توسط این وسیله اصلا امکان پذیر است؟

پس از ده سال و یک روز از بازنشستگی در یک روز آفتابی که نسیم ملایمی می وزید، اورل درحال انجام آخرین آزمایشات برای راه اندازی آن دستگاه بود.با مقداری تلاش او کلاه ایمنی را بر سر گذاشت و آماده انجام عملیات انفجار موتور شد.ولی در اوج شگفتی این آزمایش موفق بود و با مقداری از تنظیمات او توانست موقعیت را پایدار کند.

در کمتر از یک ساعت او سوار بر وسیله خود در آسمان حرکت می کرد. زمانی که خورشید درحال غروب کردن بود او به سمت محل کار خود پرواز کرد اما در مسیر توسط توپخانه کشتی دریایی مورد هدف قرار گرفت.

او که خود را به زور از بازمانده های آن وسیله بیرون کشید، شناکنان خود را به نزدیک ترین زمین رساند و شروع به نفرین کردن کشتی شد.روزهای بعد اورل دوباره به محل کار خود بازگشت و شروع به ساخت یک Gyrocopter دیگر شد. ولی این دفعه این وسیله باید توانایی حمل مواد سنگین تر و مواد منفجره خطرناک نیز داشته باشد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
ROCKET BARRAGE
85

:مانای مصرفی

7/6.5/6/5.5

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با این توانایی موشک هایی را به سمت واحد های دشمن در نزدیک ترین نقطه به Gyrocopter شلیک می کند. در این مدت Gyrocopter در مقابل کاهنده های سرعت حرکتش مقداری مقاومت می کند. زمان ماندگاری این توانایی 3 ثانیه است.
gyrocopter_rocket_barrage
HOMING MISSILE
120/130/140/150

:مانای مصرفی

30/24/18/12

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک موشک را به سمت دشمن هدف گیری و شلیک می کند ، موشک در طول زمانی که به دنبال هدف می رود سرعتش افزایش می یابد و وقتی که به دشمن برخورد می کند آن را Stun می کند و به او دمیج وارد می کند. دشمن می تواند با اتک دادن به موشک قبل از رسیدنش به هدف آن را نابود کند.
gyrocopter_homing_missile
HOMING MISSILE
120/130/140/150

:مانای مصرفی

30/24/18/12

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : حالا HOMING MISSILES پس از هدف گیری همراه با سطح کنونی توانایی ROCKET BARRAGE خواهد بود و به نزدیک ترین دشمن بعد از تاخیر 1 ثانیه ای شلیک می کند. ROCKET BARRAGE هدف را در اولویت قرار می دهد و به آن شلیک می کند.
gyrocopter_homing_missile
FLAK CANNON
50/60/70/80

:مانای مصرفی

26/24/22/20

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

اتک های Gyrocopter تمام واحدهای دشمن را در منطقه ای در اطراف آن برای تعداد محدودی اتک مورد اصابت قرار می دهد. فقط هدف اصلی Critical Strike دریافت می کند. اگر محدودیت اتک ها به پایان نرسد این توانایی 12 ثانیه باقی خواهد ماند.
gyrocopter_flak_cannon
FLAK CANNON
40/50/60/70

:مانای مصرفی

26/24/22/20

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : یک تیر انداز کناری اضافه می شود و به صورت تصادفی به دشمنان اطراف اتک می دهد. هنگامی که FLAK CANNON فعال است تیر انداز کناری به 2 دشمن اتک می دهد. دور ترین دشمن در محدوده خود را اولویت بندی می کند.
gyrocopter_flak_cannon
CALL DOWN
150/200/250

:مانای مصرفی

90/75/60

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

3 موشک را در منطقه مورد نظر رها می کند و به دشمنانی که در آن منطقه قرار دارند دمیج وارد می کند و سرعت حرکت آنها را کم می کند هر اصابت موشک با موشک قبلی 500 یارد فاصله دارد و با 1 ثانیه تاخیر اصابت می کند.
gyrocopter_call_down
وجه ها (Facets)
Gyrocopter right facet_
gyrocopter_rocket_barrage
ROCKET BARRAGE
هر ضربه موفق یک موشک از Rocket Barrage به هیرو دشمن، سرعت حرکت Gyrocopter را افزایش می‌دهد.
Gyrocopter left facet_
Call Down انفجارهای ثانویه‌ای با تأخیر در اطراف هیروهایی که به آن‌ها اصابت می‌کند، ایجاد می‌کند.
gyrocopter_call_down
CALL DOWN
تاخیر بین اصابت‌ها به ۰.۲ ثانیه کاهش می‌یابد. هر هیرو دشمنی که توسط یک حمله موشکی Call Down مورد اصابت قرار گیرد، علامت‌گذاری می‌شود و یک حمله موشکی ردیاب دیگر با شعاع تأثیر ۲۰۰ واحد به سمت آن‌ها شلیک می‌شود. این موشک ۵۰٪ آسیب وارد می‌کند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Chop Shop
Gyrocopter می‌تواند اکثر آیتم‌ها را از هم جدا (disassemble) کند.
استعدادها (Talents)
5 ثانیه کاهش زمان بازنشانی Flak Cannon

25

30 ثانیه کاهش زمان بازنشانی Call Down و محدوده جهانی
3+ واحد حملات Flak Cannon

20

14+ واحد دمیج Rocket Barrage
0.3+ ثانیه مدت Stun Homing Missile

15

25+ واحد دمیج Flak Cannon
25+ درصد دمیج Homing Missile

10

175+ واحد سلامتی
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Slippers of Agility
Quelling Blade
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Circlet of Nobility
اوایل بازی
Power Treads
Falcon Blade
Wraith Band
Wind Lace
Magic wand
وسط بازی
Satanic
Aghanim's Scepter
Crystalys
Black King Bar
اواخر بازی
Swift Blink
Butterfly
Daedalus
Divine Rapier
بسته به موقعیت بازی
Maelstrom
Mask of Madness
Ring of Basilius
Hurricane Pike
Dragon lance
Diffusal Blade
Mjollnir
Silver Edge
Monkey King Bar
بسته به موقعیت بازی
Eye of Skadi
Manta Style
Sange and Yasha
Aghanim's Shard
Linken's Sphere
Blink Dagger
Boots of Travel
Disperser
Nullifier
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Gyrocopter Carry Support_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

1 -

5 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به فارم کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.