Magnus

Unviersal
hero_universal

نوع اتک

Melee

اتک

69-77

سرعت حرکت

305

آرمور

3

درجه سختی

complexity 34

  Whosoever brought the fires of Mt. Joerlak down upon my kin, know this: You are craven. I shall track you down, and once I do, you shall die upon my horn. Slowly



هر کس که آتش‌های کوه جوئرلاک را بر سر قوم من فرو ریخت، این را بدان: تو بزدل هستی. من تو را پیدا خواهم کرد، و زمانی که این اتفاق بیفتد، بر شاخ من به آرامی جان خواهی داد.

آهنگران کوه جوئرلاک بر این اعتقاد هستند بهترین آلیاژ برای ساخت وسایل جنگی شاخ یک مگنوسورس است. (آموزش هیرو Magnus) و در بین تمامی این شاخ ها ، بزرگ ترین و تیزترین شاخ متعلق به حیوانی به نام مگنوس می باشد.

برای نیمه از یک قرن ، مگنوس از هم نوعان خود در برابر شکارچیان شاخ های این موجودات دفاع کرد. هر دفعه او به سم و شاخ آغشته به خون به محل زندگی خود باز می گشت تا اینکه رییس قبیله او را قانع کرد تا به سمت شمال و پشت کوه ها محلی برای زندگی خود پیدا کنند.

اما مگنوس این تصمیم آن ها را به تمسخر گرفت زیرا هیچ گاه در برابر شکارچیان و محافظت از مردمش شکست نخورده بود.او تصمیم خود را گرفت که نژاد مگنوساری در محل زندگی خود باقی بمانند.

اما وقتی کوه یوئرلاک شروع به فوران ناگهانی کرد نیمه از مردم او در آتش و گدازه های آتش فشانی مردند و مگنوس بلاخره تصمیم خود را تغییر داد.

بازماندگان به سمت شمال حرکت کردند و ناگهان به یک بن بست که توسط صد شکارچی مسلح به شمشیر و تیر و کمان برخورد کردند.مگنوس انتظاری دیگری از انسان ها نداشت.او رهبری خواهران و برادران جنگجو خود را بر عهده گرفت و در خط مقدم نبرد با شکارچیان قرار گرفت و پیران، مادران و بچه ها به قسمت دره کوه فرار کردند.

اساتید بزرگ نظرات متفاوتی درباره اینکه چه اتفاقی در آنجا افتاد دارند. برخی می گویند مگنوس دوباره پیش هم نوعان خود بازگشت.برخی نیز می گویند مگنوس زخم های کاری برداشت و بعد از آن مرد. هیچ کدام از این ها درست نیست.

مگنوس قسم خورد که دوباره هم نوعان خود را متحد کند… اما فقط بعد از اینکه کسانی که باعث فوران کوه شدند و تماشاگر کشته شدن هم نوعان او بودند را پیدا و آنها را به وسیله شاخ خود نابود کند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
SHOCKWAVE
85/90/95/100

:مانای مصرفی

13/12/11/10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Magnus موجی از نیرو را ارسال می کند ، به دشمنان در یک خط دمیج می زند و آنها را به سمت خود می کشد و سرعت حرکت آنها را برای مدت کوتاهی کم می کند.
دمیج : 75/150/225/300 واحد
کاهش سرعت دشمن : 75 درصد
زمان کاهش سرعت دشمن : 0.7/0.8/0.9/1 ثانیه
مسافتی که طی می کند : 1200 واحد است.
magnataur_shockwave
EMPOWER
45/55/65/75

:مانای مصرفی

8

:زمان آماده سازی

...

: نوع دمیج

به متحدان و خودش دمیج اضافی و دمیج دسته جمعی ( Cleave ) اعطا می کند. خود Magnus به میزان 50 درصد دمیج بیشتری دریافت می کند.
magnataur_empower
SKEWER
80

:مانای مصرفی

22/20/18/16

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Magnus با عاج بزرگش دشمنانش را به هر سمت که بخواهد هل می دهد ، دشمنانی که در مسیر این توانایی قرار می گیرند تا مقصد هدف گیری شده همراه Magnus کشیده می شوند سپس دمیج دریافت می کنند و سرعت حرکت و سرعت اتک دادن آنها کاهش می یابد. دمیج وارده بر اساس مسافت طی شده افزایش می یابد.
magnataur_skewer
SKEWER
80

:مانای مصرفی

22/20/18/16

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : دامنه را افزایش می‌دهد و هنگام خراشیدن دشمنان به درختان یا صخره‌ها آسیب اضافی وارد می‌کند.
magnataur_skewer
REVERSE POLARITY
150/225/300

:مانای مصرفی

120

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Magnus تمام دشمنانی که در مقابلش قرار دارند را در یک نقطه جمع می کند و آنها را Stun کرده و دمیج وارد می کند.
magnataur_reverse_polarity
HORN TOSS
100

:مانای مصرفی

30

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter این توانایی اضافه می شود : Magnus هر دشمنی را که در مقابلش باشد با عاج قدرتمندش به عقب پرتاب می کند. دشمنان دمیج می خورند و 0.6 ثانیه را در هوا هستند وقتی در هوا هستند Stun می شوند و وقتی با زمین برخورد می کنند مدت زمان بیشتری را Stun می شوند.
magnataur_horn_toss
وجه ها (Facets)
Magnus right facet 7.38_
magnataur_shockwave
SHOCKWAVE
حداکثر سطح Shockwave افزایش می‌یابد. Shockwave در سطح 5 باعث می‌شود که به مکان Magnus برگردد.
Magnus left facet 7.38_
magnataur_empower
EMPOWER
توانایی Empower همیشه بر روی Magnus فعال است. هر حمله متوالی قدرت آن را افزایش می‌دهد. به میزان : 8/12/16/20 درصد دمیج می دهد.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Solid Core
Magnus مقاومت در برابر کند شدن دارد و 50 درصد کمتر از توانایی‌ها و آیتم‌های دشمن دچار عقب‌نشینی (Knockback) می‌شود.
استعدادها (Talents)
به دمیج/آسیب دسته جمعی (Cleave)، توسط Empower به میزان 10+ درصد افزوده می شود.

25

به زمان گیج کردن (Stun) توانایی Reverse Polarity به مدت 0.8 + ثانیه افزوده می شود.
به دمیج وارده توسط Shockwave به میزان 125+ واحد افزوده می شود.

20

برد استفاده از Skewer را به میزان 375+ واحد افزایش می دهد.
به تمامی ویژگی ها (Stats) به ازای برخورد هر هیرو با Reverse Polarity به میزان 12+ واحد افزوده می شود.

15

زمان آماده سازی Skewer را به مدت 7 ثانیه کاهش می دهد.
1.5+ واحد بازسازی مانا

10

مدت زمان کندی Skewer به مدت 1.25 ثانیه افزایش می‌یابد.
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Quelling Blade
Tango
Circlet of Nobility
Iron Branch
Iron Branch
Observer Ward
اوایل بازی
Wraith Band
Power Treads
Bottle
Wind Lace
Magic wand
وسط بازی
Harpoon
Echo Sabre
Blink Dagger
Aghanim's Shard
Black King Bar
آخر بازی
Wind Waker
Refresher Orb
Aghanim's Scepter
Arcane Blink
octarine core
بسته به موقعیت بازی
آموزش آیتم های dota 2
Force Staff
Bracer
Solar Crest
Pipe of Insight
Guardian Greaves
Eul's Scepter of Divinity
Heaven's Halberd
Silver Edge
بسته به موقعیت بازی
Manta Style
Lotus Orb
Linken's Sphere
Daedalus
Bloodthorn
Sange and Yasha
Boots of Travel
Overwhelming Blink
Assault Cuirass
Core
Blink Dagger
Power Treads
Bottle
Aghanim's Scepter
Black King Bar
Echo Sabre
Refresher Orb
اسکیل آپ (Skillup)
Midlane
Magnus Offlane Midlane Support_
offlane
Magnus Offlane Midlane Support_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

11 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به فارم کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.