Phoenix

Strength
اصطلاحات بازی دوتا 2

نوع اتک

Range

اتک

44-54

سرعت حرکت

280

آرمور

1.0

درجه سختی

complexity 34

زمانی که تاریکی مطلق در برابر اولین خورشید قرار گرفت، یک نقطه از نور هوشیار این سرنوشت را پیدا کرد که گرما و (آموزش هیرو Phoenix) روشنایی را در تاریکی توخالی گسترش دهد.

در طی قرون بیشمار این نور خیره کننده انرژی های خود را باهم ادغام کرد و یک نواختر(هنگام ظهور یا از بین رفتن یک ستاره یک انفجار بسیار قوی رخ می دهد و نور بسیار شدیدی تولید می کند به وجود آورد.

بعد از این واقعه ستاره های جدید که فرزندان شبیه به ستاره والد بودند وارد جهان بی پایان تاریکی شدند و صور فلکی منظم را شکل دادند.درحال حاضر آنها همچنین وظیفه به وجود آوردن شعله های نواختر های جدید را برعهده دارند.

بنابراین این چرخه تولد و تولد دوباره تا زمانی ادامه پیدا خواهد کرد که تمام آسمان ها که توسط تایتان ها به وجود آمد چشمک زن و روشن شود.

سالیان دراز قبل از اینکه نژادهای فانی پا به عرصه جهان بگذارند ستاره ای به نام ققنوس پا به جهان گشود و مانند تمامی اجداد خود به جهان بی انتها سفر می کرد تا جای خود را در این آسمان بی انتها پیدا کند.

هنوز کنجکاوی درباره اینکه ستاره های کم نور پیر چگونه توسط جوان تر ها بلعیده می شوند و این سیکل طولانی چگونه صورت می گیرد وجود دارد.در میان جهان ها چه جهان های یکپارچه و چه جهان های در هم شکسته شده، نیازمند یک ستاره جدید جوان تا نور ستاره پیر در حال مردن است.

بنابراین این فرزند نوزاد خورشید ها به شکل موجودات زمینی درآمده است، با اشتیاق برای نورانی کردن و گرما دادن به این جهان در حال سفر است و بر کسانی که بیشترین نیاز را به این گرما دارد بیشتر می تابد و احتمالا انرژی خورشیدی خود را دوباره از محیط برای تولد دوباره بعدی از محیط جذب کند .

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
ICARUS DIVE
0

:مانای مصرفی

40/35/30/25

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Phoenix در یک قوس با فاصله ثابت در جهت هدف به جلو شیرجه می‌زند و در طول زمان دمیج وارد می‌کند و سرعت حرکت هر نیرویی را که با آن برخورد می کند را کاهش می‌دهد و سپس به موقعیت اولیه خود بازمی گردد. اگر Phoenix از SUPERNOVA استفاده کند، شیرجه به پایان می رسد.
phoenix_icarus_dive
FIRE SPIRITS
100

:مانای مصرفی

50/40/30/20

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

ارواح آتش را احضار می کند که در اطراف Phoenix می چرخند. هر روح می تواند به طور مستقل در یک منطقه اثر هدف گذاری شده پرتاب شود. نیروهای دشمن در طول زمان آسیب می بینند و سرعت اتک آنها به شدت کاهش می یابد.
phoenix_fire_spirits
SUN RAY
100/110/120/130

:مانای مصرفی

30

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Phoenix پرتویی از نور را به قیمت از دست دادن مقداری از سلامتی اش از خود ساطع می کند. پرتو به دشمنان دمیج می زند و متحدانش را با مقدار پایه به اضافه درصدی از سلامتی آنها شفا می دهد. با ادامه شلیک پرتو، این درصد ها افزایش می یابند. دشمنان نیز کور می شوند و شانس این را دارند که تعدادی از اتک هایشان خطا برود که با ادامه شلیک پرتو افزایش می یابد.
phoenix_sun_ray
SUN RAY
100/110/120/130

:مانای مصرفی

30

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : اجازه می دهد تا SUN RAY در طول استفاده از SUPER NOVA قابل استفاده شود و دشمنانی که با آن برخورد دارند را کند می کند.
phoenix_sun_ray
SUPERNOVA
150/200/250

:مانای مصرفی

120

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Phoenix با کمال میل به زندگی کنونی خود پایان می دهد تا فرصتی برای تولد دوباره پیدا کند. به یک خورشید سوزان تبدیل می شود که دشمنان را در یک منطقه بزرگ می سوزاند. خورشید را می توان با اتک های هیرو های دشمن از بین برد. پس از چند ثانیه خورشید منفجر می شود و تمام دشمنان نزدیک را Stun می کند و Phoenix را به سلامت کامل و مانا با توانایی های رفرش شده باز می گرداند. یک Dispel قوی اعمال می کند.
phoenix_supernova
SUPERNOVA
150/200/250

:مانای مصرفی

120

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : تعداد اتک های مورد نیاز برای نابودی خورشید را افزایش می دهد و می توان خورشید را روی یک هیروی متحد استفاده کرد و هر دو را به داخل خورشید کشید تا هر دو با هم دوباره متولد شوند.
phoenix_supernova
وجه ها (Facets)
Phoenix right facet_
Sun Ray آسیب بیشتری وارد کرده و تعداد بیشتری Blinding Sun stack به سمت نوک پرتو اعمال می‌کند.
phoenix_sun_ray
SUN RAY
Sun Ray آسیب/ترمیم بیشتری وارد کرده و 2 برابر Blinding Sun stack به هدف‌های نزدیک انتهای پرتو اعمال می‌کند. شدت پرتو از نیمه طول پرتو شروع به افزایش می‌کند و تا 150% آسیب/ترمیم پایه در برد 1200 افزایش می‌یابد. افزایش طول Sun Ray به بیش از 1200 برد باعث می‌شود آسیب و ترمیم بیش از 150% شود.
Phoenix left facet_
Phoenix به ازای هر ثانیه 4.5% از سلامت از دست رفته خود را به عنوان آسیب جادویی به تمام دشمنان در شعاع 400 وارد می‌کند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Blinding Sun
دبیاف‌های توانایی Phoenix یک شانس ۲٪ برای عدم اصابت (Miss chance) به ازای هر ثانیه اعمال می‌کنند. این اثر به مدت ۴ ثانیه ادامه دارد.
استعدادها (Talents)
2+ واحد تعداد ضربه‌های Supernova

25

1000+ واحد برد استفاده از Icarus Dive
1.5+ درصد آسیب Sun Ray بر اساس سلامت حداکثر

20

0.5+ ثانیه مدت زمان ماندگاری Stun Supernova
20+ واحد آسیب در هر ثانیه Fire Spirits

15

20+ واحد بازسازی سلامت
25+ درصد کاهش سرعت دشمن توسط Icarus Dive

10

فرصت خطای Blinding Sun به میزان 0.5 درصد افزایش می‌یابد.
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

9 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به فارم کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.