Tinker

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

52-58

سرعت حرکت

310

آرمور

6.8

درجه سختی

complexity 34

  I hope someday I’ll run into another survivor of the Violet Plateau Incident, but it’s not looking promising


امیدوارم روزی با بازمانده دیگری از حادثه فلات بنفش برخورد کنم، اما امیدوارکننده به نظر نمی رسد.

نژاد Tinker مردمانی با جثه کوچک هستند که بخاطر هوش بالایشان و تنفر از جادو معروف هستند. (آموزش هیرو Tinker) بخاطر غرورشان آنها به کمک عقل خود زنده هستند و تنها از نیروهایی استفاده می کنند که با روش های علمی قابل دسترسی باشد.

گرچه این نوع رفتار همواره برای آنها مشکلات زیادی به وجود آورده بوش همواره به آن پایبند است.او که زمانی محقق درباره قوانین طبیعی بود ، تحقیقات عظیمی در این باره انجام داد و آزمایشگاه زیرزمینی که شواهدی برای وجود آن در فلات بنفش بود را پیدا کرد.

درحالی که جادوگران درحال بررسی قسمت بالایی آن آزمایشگاه بودند بوش و گروهش دروازه ای به قلمرویی دیگر بازکردند،مه سیاهی از آنجا بیرون آمد و تمامی همراهان او ناپدید شدند و Tinker تنها بازمانده از آن حادثه بود که با عقل و هوش خود توانست زنده بماند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
LASER
95/105/115/125

:مانای مصرفی

19/18/17/16

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

یک پرتو انرژی شدید شلیک می کند، به هدف و تمام نیروهای دشمن در اطراف آن دمیج وارد می کند، هدف اصلی را کور می کند و باعث می شود آنها تمام اتک های فیزیکی را از دست بدهند (اصطلاحا می گویند اتک را Miss می دهند).
tinker_laser
LASER
95/105/115/125

:مانای مصرفی

19/18/17/16

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : لیزر Tinker را به Shrink Ray ارتقا می‌دهد، برد استفاده ی آن را افزایش می دهد و اندازه هدف اصلی، سلامت فعلی و حداکثر سلامتی اش را تا 13 درصد کاهش می‌دهد، اگر هدف یک هیرو باشد این افکت (انباشته یا Stack) می شود. لیزر یک بار روی دورترین هدف تا محدوده مشخصی از هدف اولیه پرش می کند و هیروها را در اولویت قرار می دهد.
tinker_laser
MARCH OF THE MECHINES
100/120/140/160

:مانای مصرفی

35/33/31/29

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

ارتشی از مینیون‌های رباتیک را برای نابودی واحدهای دشمن در یک منطقه اطراف Tinker احضار می‌کند.
tinker_march_of_the_machines
DEFENSE MATRIX
90/105/120/135

:مانای مصرفی

20

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

یک نیروی متحد را هدف قرار می دهد و مانعی (Barrier) را برای آنها اعمال می کند که برخی از دمیج ها را بلاک می کند و مقاومت وضعیت (Status Resistance) را فراهم می کند.
tinker_defense_matrix
REARM
100/150/200

:مانای مصرفی

7/6/5

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Channeling – زمان آماده‌سازی توانایی‌های Tinker را بازنشانی می‌کند.
tinker_keen_teleport
WARP FLARE
80

:مانای مصرفی

15

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard این توانایی افزوده می شود : شعله ای به سمت دشمن پرتاب می کند، دمیج وارد می کند، آنها را به عقب پرت می کند و برد استفاده از توانایی ها و برد اتک آنها را برای مدتی کاهش می دهد.
tinker_warp_grenade
وجه ها (Facets)
Tinker right facet_
هنگامی که سپر Self-Defense Matrix بر روی Tinker به طور کامل جذب می‌شود، او به یک جهت تصادفی به جلو چشمک می‌زند.
نوع دفع: دفع پایه (Basic Dispel)
tinker_defense_matrix
DEFENSE MATRIX
هنگامی که سپر Self-Defense Matrix بر روی Tinker به طور کامل جذب می‌شود، او به یک جهت تصادفی به جلو چشمک می‌زند.
نوع دفع: دفع پایه (Basic Dispel)
Tinker left facet_
tinker_march_of_the_machines
MARCH OF THE MACHINES
March of the Machines هنگام عبور از میان قهرمانان هم‌تیمی، یک شفا به مرور زمان (heal over time) غیر تکراری اعمال می‌کند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
!Eureka
Tinker به ازای هر 3 واحد Intelligence، %1 کاهش زمان بازیابی آیتم‌ها (item cooldown reduction) دریافت می‌کند، تا حداکثر ۶۰٪.
استعدادها (Talents)
Laser در شعاع 200 واحدی اثر می‌گذارد

25

10+ ثانیه مدت زمان ماندگاری Defense Matrix
10+ درصد افزایش Status Resistance توسط Defense Matrix

20

0.5 ثانیه کاهش زمان کانال Keen Conveyance
60+ واحد افزایش سپر جذب آسیب Defense Matrix

15

50+ واحد افزایش آسیب Laser
1+ ثانیه افزایش مدت زمان ماندگاری March of the Machines

10

8+ درصد کاهش مصرف و از دست دادن مانا
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Faerie Fires
Tango
Observer Ward
Iron Branch
Iron Branch
اوایل بازی
Null Talisman
Null Talisman
Bottle
Blink Dagger
وسط بازی
Kaya and Sange
Aether Lens
Aghanim's Scepter
Aghanim's Shard
Black King Bar
آخر بازی
Force Staff
Arcane Blink
Ethereal Blade
octarine core
بسته به موقعیت بازی
Veil of Discord
Soul Ring
Magic wand
Force Staff
Khanda
Phylactery
Bloodstone
Aeon Disk
Dagon
اسکیل آپ (Skillup)
Midlane
Tinker Midlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

4 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به فارم کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.